Executivul Yahoo, Carol Bartz, a declarat ca firma pe care o reprezinta nu este interesata de un parteneriat cu Microsoft. „Yahoo nu doreste nici un fel de colaborare cu Microsoft, in nici un domeniu” a afirmat aceasta.
Acest anunt a venit la doar cateva zile dupa ce Microsoft a lansat noul motor de cautare sub numele de Bing.
Aceasta a continuat prin a spune ca Yahoo va avea un viitor stralucitor, mai simplu si mai curat fara un parteneriat cu Microsoft, ba chiar mai mult, i-ar fi mult mai bine daca nu ar mai auzi vreodata de acesta. Bartz nu a incheiat inainte de a spune: „uitati de orice intelegere in legatura cu Microsoft, nu este chiar asa de relevant.”
Microsoft a incercat, anul trecut, sa cumpere Yahoo – oferind pentru aceasta tranzactie 47.5 miliarde de dolari in incercarea zadarnica de a uni resursele online ale celor doua companii pentru a concura mai eficient cu motorul de cautare Google, care acopera 60% din cautarile initiate in SUA si este lider pe piata cautarilor online.
Microsoft detine mai putin de 8 procente pe piata motoarelor de cautare, pe cand cota de piata a Yahoo a urcat la 20 de procente.