Nielsen Online, o firma care masoara traficul web, a declarat ca numarul de minute petrecute in retelele sociale in SUA aproape s-a dublat fata de anul anterior.
Sondajul nu reprezinta doar Statele Unite ci este doar o imagine a ceea ce se petrece la nivel global.
Numarul total de minute petrecute pe Facebook a crescut cu 700 de procente de la an la an, la 13.9 miliarde in aprilie 2009 de la 1.7 miliarde in urma cu un an, facand din acesta site-ul social networking numarul 1 timp de patru luni consecutiv.
MySpace a fost al doilea cel mai popular site, insa numarul de minute petrecute pe acesta a scazut cu 31%, la 4.97 miliarde minute de la 7.3 miliarde in urma cu un an, cu toate ca acesta a ramas cel mai mare site social networking cand vine vorba de video stream-uri.
Blogger, Tagged.com si Twitter.com s-au clasat pe pozitiile a treia, a patra si a cincea, numarul de minute petrecute pe Twitter – care permite trimiterea de mesaje cu 140 caractere – crescand cu 3.712 procente in aprilie fata de anul anterior.